Såå!

Nu är jag tillbaka i bloggarnas värld. Var bara tvungen att städa ur lite ur mitt liv och ur min blogg, men nu är jag klar.

Från och med nu bor jag o Loppan i en egen lägenhet i den lilla kuststaden Oxelösund. Ja, jag har separerat. Nej, vi är inte osams. Av olika anledningar i livet så var vi tvungna att gå skilda vägar, jag och min kära D. Han som alltid kommer ligga nära i mitt hjärta!


Den senaste veckan har gått åt till att packa upp, sortera, möblera, inreda och allt vad som tillkommer i en flytt, men nu börjar vi få ordning. Kan nog t.o.m säga att det är rätt mysigt här.
Loppan trivs som fisken i vattnet i alla fall, nu när han får sova i både säng och soffa.

Så mina älskade läsare, välkomna tillbaka! :D

Kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack! Och ja jag måste erkänna, lite chockad är jag allt! =/

Lycka till i din nya stad, med nytt jobb och ny lägenhet!

2009-02-04 @ 21:06:15
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till min älskade dotter, med ditt NYA liv. Du vet var mamma finns om du skulle behöva. Kramar till er båda från mor.

2009-02-04 @ 21:48:11
Postat av: Pappi Raul

Jag vill också önska lycka till! Kram

2009-02-04 @ 22:27:23
Postat av: Kajsa

woho =D Lycka till Gumman, du fixar ALLT!

2009-02-05 @ 19:44:06
URL: http://www.freewebs.com/witasp/
Postat av: Cilla

Jag tycker iallafall att det är jätte skönt att ha dig närmre =)

2009-02-07 @ 00:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0